Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Rozporządzenie RODO), informuję,
że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Związek Hodowców Jeleniowatych z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, KRS: 0000107761, REGON: 014890833.
W sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres:
biuro@pzhj.pl lub pisma na adres siedziby Administratora, z dopiskiem „Do Administratora Ochrony Danych”.
2. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w związku z wykonywanym zleceniem na podstawie umowy:
- na podstawie Pani/Pana zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO;
- realizacji marketingu bezpośredniego produktów lub usług Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenie RODO;
- podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenie RODO;
- zapewnienia wykonania Umów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO;
- wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów RODO – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO.
3. Prawnie uzasadniony interes:
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia RODO [tzw. prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora], którymi dla Administratora jest realizacja Umowy o świadczenie usług.
4. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe przechowywane są przez okres równy okresowi wykonywania umowy oraz okresowi przedawnienia roszczeń wynikających z umowy lub równy okresowi przechowywania dokumentacji związanej z wykonaniem umowy wymaganemu przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa – w zależności, który z tych okresów jest dłuższy).
6. Prawo dostępu do danych osobowych oraz inne prawa:
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenie RODO),
- prawo do ich sprostowania/uzupełnienia (art. 16 Rozporządzenie RODO),
- prawo żądania do ich usunięcia (art. 17 Rozporządzenie RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania tych danych (art. 18 Rozporządzenie RODO)
- prawo do przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenie RODO),
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (art. 21 Rozporządzenie RODO),
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody udzielonej na zasadzie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenie RODO,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji Umowy.
8. Kategorie podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu Administratora:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania organizacyjne i techniczne (np. biuro księgowe, firmy kurierskie i pocztowe, obsługa prawna).